LOGOTIP EVENTIMA
Ovdje možete pronaći logotip Eventima u raznim oblicima. Logotipi su dostupni u formatima JPG, PNG i SVG. Datoteka za preuzimanje uključuje logotipe u punoj boji i crno-bijele (pozitivne i negativne) verzije. Molimo pročitajte smjernice za korištenje i komuniciranje našeg korporativnog identiteta. Ako imate pitanja ili želite druge formate, obratite se na marketing@eventim.hr

Priručnik za upotrebu Eventim logotipa
Eventim logotip je ključni element našeg vizualnog identiteta. On predstavlja identitet našeg brenda i istovremeno osigurava prepoznatljivost kod naših partnera i kupaca ulaznica.
U slučaju usmenog navođenja prodajnih mjesta, preporučujemo da koristite sljedeći tekst za označavanje prodajne mreže:
"Prodaja ulaznica: www.eventim.hr i prodajna mjesta u sustavu Eventim HR".
Navođenje samo određenih odabranih prodajnih kanala nije dopušteno, osim u slučaju dogovorenih posebnih prodajnih akcija ili sponzorskih ugovora, koji su prethodno dogovoreni s Eventim Hrvatska. Drugačije navođenje prodajnih mjesta i Eventima nije dopušteno bez pisanog pristanka Eventima Hrvatske.

Upute za korištenje ručnih čitača
Korištenje ručnih čitača omogućuje brzu i učinkovitu provjeru valjanosti ulaznica i kontrolu ulaska na događaje. Upute su namijenjene osoblju zaduženom za kontrolu pristupa i pokrivaju sve potrebne korake, od pripreme uređaja do rješavanja eventualnih problema.

EVENTIM.Access
Naša aplikacija za kontrolu ulaza EVENTIM.Access je besplatna i jednostavna za korištenje. Svoje ulaznice možete brzo i jednostavno provjeriti na ulazu pomoću pametnog telefona. Čim skenirate ulaznicu, aplikacija vam pokazuje je li važeća i je li osoba možda već ušla na vaš događaj.

EVENTIM.Analytics
EVENTIM.Analytics je alat za analizu podataka koji je razvio CTS EVENTIM. Alat pruža detaljne informacije o prodaji ulaznica za pojedine događaje. Omogućuje upite kao što su analiza rentabilnosti, benchmarking i praćenje izvedbe marketinških aktivnosti. Eventim.Analytics također prikazuje demografske i geografske podatke kupaca. Alat vam na taj način pomaže razumjeti strukturu posjetitelja i time povećati prodaju ulaznica. Analize su prikazane u transparentnim grafikonima i dijagramima s fleksibilnim korisničkim sučeljem koje je u potpunosti dostupno čak i na mobilnim uređajima.

Preporuke za pripremu reklamnih materijala
Pogledajte upute koje će vam pomoći u pripremi atraktivnog i učinkovitog reklamnog materijala. Ove su smjernice osmišljene kako bi se osiguralo da događaj bude što bolje prezentiran i privuče što više posjetitelja.
